Antonia – funcţionarul public care nu stă la cafea! Angajatul virtual lucrează la Primăria Cluj-Napoca

Funcționarul public virtual Antonia a început să lucreze pentru clujeni. Astfel, 60 de cereri vor putea fi adresate online de catre cetateni.

Primăria Cluj-Napoca simplifică accesul clujenilor la serviciile administrației publice locale, cu ajutorul tehnologiei.

Respectând cerințele legale în vigoare, Primăria a stabilit un număr de 60 de tipuri de cereri pe care cetățenii le pot adresa instituției, cu ajutorul funcționarului public virtual „Antonia”.

Acest lucru ne permite să scurtăm cu 40% circuitul actelor în instituție, prin faptul că cererile sunt înregistrate direct la șefii de servicii sau birouri, în subordinea cărora se începe procesarea solicitării și pregătirea răspunsului către cetățean.

Prin crearea primului „funcționar public virtual”, numit ANTONIA, începând din această săptămână, clujenii vor putea alege să își înregistreze aceste variate tipuri de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier.

Prin accesarea butonului „Servicii online” – „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.

Structura pe direcții a cererilor online în această etapă:

– Direcția Tehnică – 9 tipuri cereri
– Direcția Generală Urbanism – 8 tipuri cereri
– Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății – 7 tipuri de cereri
– Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor – 6 tipuri de cereri
– Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte – 6 tipuri de cereri
– Direcția Economică – 5 tipuri de cereri
– Serviciul Relații cu consiliul și administrație publice – 3 tipuri de cereri
– Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri
– Direcția Ecologie urbană și Spații verzi – 3 tipuri de cereri
– Direcția Taxe și Impozite – 3 tipuri de cereri
– Direcția Poliția locală – 2 tipuri de cereri
– Serviciul Resurse Umane – 1 cerere
– Serviciul Arhivă și Tutelă – 1 cerere
– Serviciul Registrul agricol și fond funciar – 1 cerere
– Biroul Relații Externe și Investitori – 1 cerere
– Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere

Procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual ANTONIA.

Stiri care te-ar putea interesa

Actualitate, Eveniment
shares0 views
Actualitate, Eveniment
shares0 views

Accident noaptea trecută pe o stradă din Gherla! Şoferul, fără permis, a fugit de la faţa locului

Gherleanul - May 23, 2019

La data de 22 mai, în jurul orei 01:15, polițiștii din cadrul Compartimentului Rutier Gherla au intervenit la un eveniment…

Actualitate, Politic-administrativ
shares0 views
Actualitate, Politic-administrativ
shares0 views

FOTO | Lucrările derulate pe DJ 109C Gherla – Fizeșu Gherlii – Țaga – Geaca – DN16 au intrat în faza de asfaltare

Gherleanul - May 23, 2019

Pe drumul judeţean 109C Gherla – Fizeşu Gherlii – Ţaga – Geaca – DN16 lucrările de întreținere au intrat în…

Actualitate, Eveniment
shares0 views
Actualitate, Eveniment
shares0 views

FOTO | Accident în lanţ în Urişor! A fost implicat şi un şofer din Gherla

Gherleanul - May 22, 2019

Un accident de circulaţie din care a rezultat vătămarea unei persoane a avut loc astăzi, în jurul orei 12, pe…

Leave a Comment

Your email address will not be published.